23
maj 2018

Nowo powstający hotel The NAVY w Świnoujściu zostanie otwarty pod szyldem Best Western Premier.

Best Western Premier poszerza swoje portfolio w Polsce. Hotel The NAVY, którego otwarcie planowane jest na 2021 rok, wybudowany zostanie w Świnoujściu na zielonym pasie wybrzeża wyspy Uznam, nieopodal plaży na granicy Polski i Niemiec.

Na gości obiektu czekać będą 273 luksusowe pokoje o standardzie premier i powierzchni od 23 m2 do 60 m2, reprezentacyjna recepcja z lobby, 2 tematyczne restauracje oraz sale konferencyjne. W hotelu znajdzie się także duża strefa SPA i wellness z basenami, saunami, siłownią oraz gabinetami zabiegowymi i odnowy biologicznej. W projekcie przewidziano również atrakcje dla najmłodszych, którzy będą mogli skorzystać m.in. z pokoju zabaw.

O wyjątkowości nowo powstającego obiektu decyduje m.in. obecność morskiego malarstwa. Fascynacja intrygującym stylem Michaela Lestera – jamajskiego malarza marynisty o polskich korzeniach – obecna będzie zarówno w wystroju poszczególnych pokoi, jak i we wspólnych przestrzeniach, takich jak restauracje, lobby czy recepcja. Nawiązania do morskiej tematyki widać już w samej nazwie obiektu oraz w dominujących kolorach jego wizualnej identyfikacji, w której dominuje odcień navy blue przeplatający się ze złotymi elementami. Lekkość wystroju zestawiona z wyszukanymi dodatkami sprawią, że wnętrza będą stonowane oraz eleganckie.   

Miejsce budowanej inwestycji należy do najbardziej prestiżowych w tej części wybrzeża Bałtyku. The NAVY powstanie w Świnoujściu, na wyspie Uznam, u styku granic Polski i Niemiec, w otoczeniu pieczołowicie zachowanego starodrzewu i w bezpośredniej bliskości plaży, uznawanej za najpiękniejszą w tej części regionu. Jednocześnie obiekt zlokalizowany będzie na tyle daleko od innych centrów turystycznych w mieście, by zapewnić gościom ciszę i pełen relaks. The NAVY będzie dopełnieniem otaczającej przyrody, co pozwoli rozkoszować się morskim klimatem bez konieczności rezygnacji z chwil przeznaczonych tylko dla siebie. Ten wybór podyktowany jest troską, aby aktywny czas spędzany w The NAVY, upłynął gościom hotelu w sposób jak najbardziej przyjemny i  dający maksimum satysfakcji.
Inwestorem strategicznym przedsięwzięcia jest polsko-brytyjska spółka The NAVY URBA SEREN Sp. z o.o. SKA, autorem projektu krakowskie biuro architektoniczne URBA Architects. Nadzór nad inwestycją powierzony został firmie GLEEDS. Obiekt będzie działać pod globalną marką hotelową Best Western Premier – gwarantem światowego poziomu obsługi i indywidualnego podejścia do każdego z przyszłych gości hotelu.

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 11 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection®, BW Signature CollectionSM, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także nagroda Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową (przez 7 lat z rzędu). Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.

Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. z Harleyem-Davidsonem®, co otwiera przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

Artykuł dostępny na stronie:
https://infowire.pl/generic/release/391496/nowo-powstajacy-hotel-the-navy-w-swinoujsciu-zostanie-otwarty-pod-szyl

Powrot do listy